Garantijos. Mūsų parduodamų prekių garantinį aptarnavimą atlieka tik autorizuoti serviso centrai (sąrašas žemiau).
Dėmesio: servisas, į kurį reikia kreiptis prekės gedimo atveju, nurodomas prekės įsigijimo dokumente t.y. sąskaitoje-faktūroje. Visoms prekėms suteikiama tarptautinė vienerių ar dviejų metų garantija. Garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, kai nėra vartotojo kaltės dėl gedimo. Dėl garantinių įsipareigojimų vykdymo maloniai prašome kreiptis tiesiai į autorizuotus serviso centrus.
Serviso centrai – garantinis ir pogarantinis remontas
Garantinis servisas, į kurį reikia kreiptis prekės gedimo atveju, nurodomas prekės įsigijimo dokumente t.y. sąskaitoje-faktūroje.

APPLE

„Servisa ICT” serviso centras Vilniuje
Geležinio Vilko g. 6,
LT-03150 Vilnius
Tel. +370 5 210 11 60
info@servisaict.lt
Darbo laikas I-V 9-18

„Servisa ICT” serviso centras Kaune
Savanorių pr. 192 (Nordic verslo centras, stiklinis pastatas),
LT-44151 Kaunas
Tel. +370 37 329000
info@servisaict.lt
Darbo laikas I-V 9-18

DELL

„Servisa ICT” serviso centras Vilniuje
Geležinio Vilko g. 6,
LT-03150 Vilnius
Tel. +370 5 210 11 60
info@servisaict.lt
Darbo laikas I-V 9-18

„Servisa ICT” serviso centras Kaune
Savanorių pr. 192 (Nordic verslo centras, stiklinis pastatas),
LT-44151 Kaunas
Tel. +370 37 329000
info@servisaict.lt
Darbo laikas I-V 9-18

„ATEA” serviso centras Vilniuje
J.Rutkausko g. 6
LT-05132 Vilnius
Tel. (8-5) 239 78 36
remontas@atea.lt
Darbo laikas I-V 10-19

„ATEA” serviso centras Kaune
Savanorių pr. 178a
LT-44150 Kaunas
Tel. (8-37) 40 00 36
remontas@atea.lt
Darbo laikas I-V 10-19

HP

„ATEA” serviso centras Vilniuje
J.Rutkausko g. 6
LT-05132 Vilnius
Tel. (8-5) 239 78 36
remontas@atea.lt
Darbo laikas I-V 10-19

„ATEA” serviso centras Kaune
Savanorių pr. 178a
LT-44150 Kaunas
Tel. (8-37) 40 00 36
remontas@atea.lt
Darbo laikas I-V 10-19

LENOVO

„Servisa ICT” serviso centras Vilniuje
Geležinio Vilko g. 6,
LT-03150 Vilnius
Tel. +370 5 210 11 60
info@servisaict.lt
Darbo laikas I-V 9-18

„Servisa ICT” serviso centras Kaune
Savanorių pr. 192 (Nordic verslo centras, stiklinis pastatas),
LT-44151 Kaunas
Tel. +370 37 329000
info@servisaict.lt
Darbo laikas I-V 9-18

„ATEA” serviso centras Vilniuje
J.Rutkausko g. 6
LT-05132 Vilnius
Tel. (8-5) 239 78 36
remontas@atea.lt
Darbo laikas I-V 10-19

„ATEA” serviso centras Kaune
Savanorių pr. 178a
LT-44150 Kaunas
Tel. (8-37) 40 00 36
remontas@atea.lt
Darbo laikas I-V 10-19

Nekokybiškos prekės grąžinimas vykdomas remiantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis", patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. Ūkio ministro įsakymu Nr. 217. Jei manote, jog prekė yra nekokybiška, pristatykite prekę į pirkimo dokumente nurodytą servisą. Autorizuotam servisui patvirtinus, kad prekė yra netinkamos kokybės dėl gamintojo kaltės, tai yra nenustatyti pirkėjo netinkamo vartojimo sąlygoti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan., mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Kokybiškos prekės grąžinimas vykdomas remiantis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis", patvirtintomis 2001 m. rugpjūčio 17 d. Ūkio ministro įsakymu Nr. 258. Kokybišką prekę galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos, jei:

Prekė yra tvarkingoje, originalioje pakuotėje.
Prekės įpakavimo išvaizda iš esmės nepasikeitė (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.)
Prekė nebuvo naudojama ir (arba) sugadinta.
Prekė yra pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija.
Turite prekės įsigijimo dokumentą.

Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos šalių susitarimu, jei tai yra kompiuterinės programos, arba prekės, kurios buvo gaminamos pagal pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos.
Norėdami grąžinti prekę, užpildykite prekių grąžinimo formą, pateiktą žemiau, bei atsiųskite ją mums el. paštu info@iwow.lt. Gavę prekių grąžinimo formą, Jums patogiu laiku iškviesime kurjerį. Gavę prekę ir patvirtinę, kad prekė atitinka visas grąžinimo sąlygas, per vieną darbo dieną nuo prekės nuo prekės atsiradimo sandėlyje pakeisime prekę kita preke arba grąžinsime sumokėtus pinigus.