Ar išrašote sąskaitas įmonėms?
Žinoma, kiekvienai parduotai prekei išrašome PVM sąskaitą-faktūrą, nepriklausomai nuo to, ar perka fiziniai, ar juridiniai asmenys.

Kaip galiu užsakyti norimą prekę?
Prekes galite užsakyti per interneto parduotuvės sistemą, telefonu +370 699 30492 ar el.paštu info@iwow.lt, pateikę savo kontaktinius duomenis: vardas, pavardė arba įmonės pavadinimas su rekvizitais, pristatymo adresas, telefonas ir perkamos prekės pavadinimas.

Ar Jūsų prekių kainos yra nurodytos su PVM?
Taip, visų prekių kainos nurodytos su 21% PVM mokesčiu.

Kiek kainuoja prekės pristatymas?
Prekių pristatymas yra nemokamas į visus Lietuvos miestus, kaimus ir vienkiemius, taip pat nemokamai pristatome į paštomatus Latvijoje, Estijoje.

Jei Jūsų parduotuvėje nerandu norimos prekės, ar galite ją gauti?
Mes visada stengiamės padėti klientui gauti tai, ko jis nori.

Ar gali fiziniai ir juridiniai asmenys pirkti išsimokėtinai?
Juridiniai asmenys gali tik nuomotis mūsų paruoštą kompiuterinę įrangą - skiltis "Kompiuterių nuoma". O  fiziniai asmenys po patikrinimo procedūrų su Lizingo bendrove gali sudaryti pirkimo išsimokėtinai sutartį.

Kaip žinoti, kad mano užsakymas yra vykdomas?
Pateikus užsakymą internetu, Jums ateina sistemos sugeneruotas el.laiškas, jog užsakymas sėkmingai gautas. Netrukus su Jumis susisieksime telefonu ir suderinsime Jums patogų prekių pristatymo laiką. Kai prekė išsiunčiama kurjeriu, Jūs gaunate el.laišką su prekės siuntos numeriu, kurį galite įvesti į siuntų tarnybų Omniva, DPD, Vienipak arba UPS puslapiuose esančiuose paieškos laukelius „paieška ir siuntų sekimas“, taip pat galite skambinti siuntų tarnybų Omniva, DPD, Vienipak arba UPS klientų aptarnavimo skyriams.

Ar prie IT įrangos yra pridedamas garantijos sertifikatas?
Garantiją galima pasitikrinti atitinkamo prekės ženklo gamintojo puslapyje pagal prekės serijinį numerį, jei gamintojo suteikta garantija yra pasibaigusi, tuomet mes išrašome garantinį sertifikatą, jis yra pridedamas prie įrangos. Visą kompiuterinės technikos garantinį aptarnavimą atlieka autorizuoti prekės ženklų servisai.

Kur kreiptis sugedus prekei?
Prekės gedimo atveju reikia kreiptis į autorizuotus Dell, HP, Lenovo ar Apple servisus.

Ar galiu grąžinti prekę, jei ji man nepatiko?
Jei internetu įsigyta prekė Jums nepatiko, Jūs turite įstatymais nustatytą teisę ją grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos ir atgauti sumokėtus pinigus.

Koks Jūsų darbo laikas?
Prekes internetu galite užsakyti 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Konsultacijos ir užsakymai vykdomi darbo dienomis nuo 8 iki 18 valandos.

Ar norint užsakyti prekę, būtina registruotis Jūsų sistemoje?
Ne, Jūs galite užsakyti prekes užpildę tik reikiamus užsakymui atlikti laukelius, kad žinotume, kam ir kur pristatyti prekes bei galėtume jus informuoti apie užsakymo vykdymą. Taip pat, užsakyti prekes galite telefonu +370 699 30492 ir el. paštu info@iwow.lt, pateikę savo kontaktinius duomenis (vardas, pavardė, pristatymo adresas ir telefonas) ir perkamos prekės pavadinimą.

Ar galima pasiimti prekę patiems?
Taip, prekes galite atsiimti ir patys už papildomą 5 Eur mokestį adresu Subačiaus 85A-41, LT-11342 Vilnius.

Ką daryti su nebeveikiančiais elektronikos prietaisais?
Nebeveikiančią elektroninę įrangą ar baterijas galite nemokamai priduoti UAB “EMP recycling” surinkimo punktuose.

Jei turite klausimų, į kuriuos neradote atsakymo, rašykite info@iwow.lt arba skambinkite telefonu +370 640 69953.